פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

בתור בעל עסק , אתה יודע שהלקוחות הפוטנציאלים שלך כמעט בוודאות חלק מקהילת הרשת החברתית פייסבוק שהולכת וגדלה מיום ליום . פייסבוק כיום היא הרשת החברתית הגדולה והמשמעותית ביותר בעולם עם יותר מ900 מיליון משתמשים פעילים בכל יום ! לא משנה מה הוא קהל היעד שלך בין אם זה צעירים לפני צבא , סטודנטים או בעלי עסקים אחרים , ניתן להניח שהם משתמשים בפייסבוק וחלקם אפילו משתמש בפייסבוק על בסיסי יומי קבוע .

הקמת עמוד עסקי

פייסבוק מאפשרת לכל אדם לפתוח בחינם עמוד עסקי עבור העסק שלו . טעות נפוצה בקרב בעלי עסקים שמנהלים את השיווק של עצמם ולא ע"י אנשי מקצוע היא פתיחת חשבון פייסבוק בתור משתמש רגיל (אדם) ולא בתור עסק . הקמת עמוד עסקי עדיפה מכמה סיבות :

  1. אפשרות להזמין חברים לעשות "לייק" .

  2. אפשרות להזנת אינפורמציה רבה אשר מוצגת לגולשים בצורה מסודרת ומובנת לדוגמא – כתובת , שעות פעילות , אתר אינטרנט , תיאור העסק ועוד ...

  3. אפשרות לקבלת משובים ודירוג מגולשים אחרים .

  4. אפשרות לגולשים לתייג עצמם בתוך מיקום העסק .

  5. אפשרות לפרסום פוסטים ואירועים מתוזמנים והגדרת קהלי יעד עבורם .

  6. אפשרות להוספת כפתור "הנעה לפעולה" בעמוד הראשי (כמו התקשר עכשיו , הזמן מקום וכד') .

  7. קבלת סטטיסטיקה איכותית אודות הפעילות והקהל בעמוד הפייסבוק העסקי .

  8. אפשרות לניהול קמפיין מומן .
 

הרשימה מעלה הינה חלקית בלבד ופייסבוק מאפשרת לבעלי העמודים העסקים עוד אפשריות רבות ומגוונות .
לאחר שהקמת עמוד עסקי בפייסבוק , עומדות בפניכם שתי אפשריות , פרסום בחינם בפייסבוק הדורשת מאמץ ועבודה רבה , ופרסום בתשלום בפייסבוק המאפשרת הגעה לקהלי יעד בקלות יחסית אך עולה כסף .
ההמלצה היא לשלב בין שתי האפשריות על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות .
(אתם מוזמנים לקרוא את מאמרים נוספים באתר אודות הפרסום החינמי והפרסום הממומן בפייסבוק)

פרסום בפיסבוק – לא בשביל כולם

קראתם נכון , למראות הקהל העצום בפייסבוק ולמראות שתמיד כדאי שיהיה עמוד פייסבוק עסקי , הפרסום בפייסבוק לא בהכרח מתאים לכל עסק . עסקים אשר פונים לקהל יעד מאוד ספציפי ולא לכלל האוכלוסייה ימצאו עצמם משקיעים כסף רב בפרסום שלא מניב (בהכרח) תוצאות , כך למשל עסקים אשר פונים לאנשי מקצוע בתחום ספציפי (לדוגמא עסקים הפונים לרופאים בלבד) . עבור עסקים אילו עדיף לבעלי העסקים להשקיע בפרסום בפלטפורמות ודרכים אחרות , לדוגמאת בניית אתר אינטרנט עם שיווק באמצעות גוגל AdWords או הרשת החברתית Linkedin וכד' .

עמוד עסקי בפייסבוק הוא לא תחליף לבניית אתר

בניית עמוד עסקי בפייסבוק הוא חשוב אך הוא חלק יחסית קטן מכלל מערך השיווק והפרסום של העסק שלכם ברשת האינטרנט . עסק אשר מחזיק אך ורק עמוד פייסבוק עסקי ואין לו אתר אינטרנט ייתפס כעסק לא רציני בעיני הגולשים . בנוסף , עמוד הפייסבוק העסקי מוגבל מאוד באפשריות שלו ומקבוע לתבניות של פייסבוק לעומת אתר אינטרנט , לדוגמא , לא ניתן להזמין מוצרים ולנהל חנות וירטואלית , לא ניתן להזמין מקומות , לא ניתן לשנות את העיצוב הכללי של הדף  ועוד... במילים פשוטות , לא ניתן לעשות דבר אשר לא הוגדר מראש ע"י פייסבוק בניגוד לבניית אתר ייעודי עבור העסק !
בניית אתר אינטרנט באמצעות חברה לבניית אתרים מקצועית בדרך כלל כוללת כחלק מהשירות שהיא מספקת לבעלי העסקים גם שירות הקמה, הגדרה ועיצוב עמוד פייסבוק בהתאם לצרכי העסק .
 



מאמרים קשורים

תגובות למאמר

SMWebsites בניית אתרים לעסקים התחילה את דרכה בשנת 2009 , מאז אנו בונים אתרי אינטרנט מרהיבים ואיכותיים עבור עסקים בכל הארץ .